دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

استوانه ترافیکی

گروه تولیدی روشن ایده تولید کننده انواع کار استاپر و استاپر پارکینگ (متوقف کننده لاستیکی خودرو) ، محافظ ستون و ضربه گیر های گوشه پارکینگ و ضربه گیر ستون (کرنر گارد) – انواع تجهیزات پارکینگ و ترافیکی

استوانه ترافیکی

۴ بازديد

استوانه ترافیکی

 

استوانه ترافیکی یا همان استوانه ای که در بازار با نام باتومی و استوانه یمنی نیز معروف است در ارتفاع های متفاوتی تولید می شود و دارای شبرنگی برای دید بهتر و عموما رنگ های قرمز و نارنجی دارند. استوانه ای ها معمولا از جنس PVC بوده و انعطاف پذیر می باشند. این استوانه ها به وسیله ی ۳ پیچ بر روی زمین نصب می شوند و قابلیت باز شدن و جابجایی دارند. برای آگاهی از نحوه اجرا و روش نصب آنها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا متخصصان روشن ایده با مشاوره رایگان به خدمات رسانی بپردازند.

استوانه ای ها معمولا در قسمت پایین دارای پلاستیک فنری می باشند تا در صورت برخورد وسیله نقلیه با مانع ترافیکی به خودرو ضربه وارد نکنند و باعث آسیب دیدن ماشین ها نشوند.

موانع ترافیکی برای راهنمایی و جلوگیری از ورود و … کاربرد دارند.

استوانه ترافیکی – استوانه ایمنی

روشن ایده قابلیت تولید در رنگهای مختلف دارند .استوانه ایمنی یا ترافیکی در کوچه و خیابان های مسکونی نیز نصب می شوند تا از مانع از پارک خودرو های دیگر در محل و یا راهنمایی و هدایت خودرو ها شوند، در جاده ها و خیابان ها برای راهنمایی و هشدار نصب می شوند و همچنین در پارکینگ ها برای راهنمایی و یا هشدار و تغییر مسیر نیز استفاده می شوند. استوانه ها را در پارکینگ ها می توان بدون پیچ نیز بر روی زمین قرار داد تا به هنگام نیاز آن را جابجا نمود.

برای اطلاع بیشتر از نحوه ی نصب و استاندارد های نصب استوانه ای ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.